Oj det har visst hettat till hos vissa!

Nog förstod jag att det låg och pryde hos vissa hemlighetsmakare men det behövdes visst en riktig provokation för att de skulle yttra sig här!

För alla som inte vetat om det så kommer jag inte skriva någon "topp 5"  utan det var ett skämt för att reta er som retar upp er på obetydligheter. Det finns inga mail från Stockholm. Men upplägget lyckades tydligen ganska bra.

Jag skriver om precis vad jag vill i bloggen. Hur mycket om Gryt och Bråviken som helst. Tycker ni det är för trångt är det fritt att flytta.  Ni kör trailer antar jag? Jag har båtplats för boende.  

Min blogg är ett extremt obetydligt inslag i sammanhanget om båtökningen i Gryt, så få läsare har jag för några 100 om dagen var också ett tillhörande skämt. 

Jag skulle aldrig röja mina bästa öringställen i Gryt på bloggen men för goda vänner kan det göras undantag. 
Jag läser gärna själv om var "ungefär" folk fiskar och hur det går, och jag kommer fortsätta att skriva hur mitt fiske går. 

Gillar ni det inte är det ju synd men det är inte mycket ni kan göra åt saken. 

Skitfiske på er, hoppas ni hittar nåt riktigt bra fiske någon annan stans i någon ännu oupptäckt  ofiskad och båtfri skärgård. 


  

 


Kommentarer
Postat av: Herr D

Håller på dig!

Fiskeintresset tilltar och det blir svårare att hitta sin lilla plats, varför vara trångsynt, alla har vi tillträde och fiskegemenskap är ju det trevliga i det hela, visst armbågs lucka är inte kul men att ge lite tips åt nya förmågor leder ofta till andra tips som man själv kan utnyttja ;-)

Skitfiske på er!

2008-11-10 @ 21:46:24
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Robin Larsson

Det var ett urdåligt sätt att försöka skydda sig själv efter att ha begått ett misstag - ursäkta sig med att det var ett skämt. Du vet nog säkert vilka vi är - du har kanske pratat med en gemensam bekant som har samma åsikt som oss. Du får skriva precis vad du vill på din blogg, jag har ingen möjlighet att hindra dig men försök tänka till lite innan du går till verket.

Beträffande båtplats för boende genteomt vi som kör trailer - är det du som är Enok ?

Jag kommer inte att skicka fler kommentarer men du kan väl ringa om du behöver ha hjälp att hitta öringen.

P.S Är det inte bättre att du satsar på en komikerkarriär istället för fiske ?

2008-11-11 @ 08:39:27
Postat av: Braviksoringen

Tro mig Robin, det var ett skämt. Jag skulle aldrig skriva så detaljerat om mina bästa platser.



2008-11-11 @ 12:42:23
Postat av: Jimmy Åteg

Hur smidig får man bli??? Fruktansvärt onödigt o skapa problem när man kan undvika dem. Kan inte fatta varför det måste skrävlas...... Hoppas du tänker om o inser vad som kommer att hända där ute kommande år! Jag törs lova att du inte gjort fisket bättre o fisketrycket mindre genom detta!!!

2008-11-11 @ 18:41:08
Postat av: Martin

Men vad är det att bli så upprörd över, tror nog att fisken räcker till alla. De är ju ingen som blivit skjuten direkt. Fan kan ju tro att man kommit till ett dagis.. Tycker iallfall sidan är skitbra, Är kul att surfa in o läsa lite info o ny info om hur de går med fisket. Läser o tar till mig tips o hur plattser ska se ut.. Helt kanon sida!! Hoppas du fortsätter med sidan o skiter i alla som tror att 5000 stockholmare kommer med sina båtar till just den plattsen o sen fiskar upp all fisk så de inte blir något kvar :) Tummen upp!!!

2008-11-12 @ 23:34:18
Postat av: Stojanovic

Din vidriga syn på fiske får mig att kräkas.

Jag antar att du kommer supa upp dina sparade pengar två veckor innan du går och dör bara för att inte lämna något kvar till dina efterlevande.

Skit ner dig!

2009-10-01 @ 18:40:14
Postat av: Stojanovic

Jag pratar då om Robin Larsson om det inte framgick tydligt nog.

2009-10-01 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0