Nytt ställe, fortfarande ingen öring

Idag blev den en halvdagstur. Fiskade mellan 9 o 13 på ett nytt ställe jag varit sugen att pröva ett tag nu. Det såg helt okej ut faktiskt, även om det va lite högt vatten idag (+50cm).
Inte ett liv heller idag. Faktiskt så var det mycket mer som hände förra året när man var ute. Det var nästan alltid kontakter. 
Nya stället ligger mellan Djupvik och Nävekvarn, det finns inga vikar utan är en fin strand man kan fiska på. Lite småmysigt var det i solen ändå men kallt ibland.
image82image83image84image85

Kommentarer
Postat av: Johan

Deppa inte över saknade av fisk. Förra året kom det inte igång på allvar förrens slutet av mars.

Det kommer!

//Johan

2008-03-04 @ 20:51:34
Postat av: Calle

Förra året fick jag en i gryt 11 mars
sen en i bråviken 13e, tappa en stor i gryt 17e

då hade jag också fått en i februari i bråviken innan..

2008-03-05 @ 09:57:39
Postat av: Anonym

åk inte ut i finväder, ju värre väder desto bättre fiske. Lågtryck, blåst och skurar det är grejer det.
Och grå frede förståss.

(jag ska reka gäddvikarna på söndag, återkommer...)
-Alex

2008-03-07 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0