Update

* Jag har fixat till lite i bloggen. Lite design saker som en egen banner.
* Det är i snitt typ 5 unika besökare varje dag här.
* Jag har lite smått börjat binda flugor igen och chucken ja har i städet suger totalt och den tycks ha skurit fast på nåt sätt så jag får inte i en ny..
* Jag har en blogg till som heter http://callephoto.blogg.se och där publicerar jag bara bilder.. mest hockey
Om nån besökare har ett bättre tips på sida för att få in många bilder i skaplig storlek i bloggform så hör av er gärna.
* Det blir fiske i helgen tror jag, men var å hur e lite öppet än så länge. Det som e relativt säkert är att det blir öring.
Lösa tankar om framtiden..
* Jag har velat åka och fiska premiär i Emån och Fliseryd i massa år nu och det kanske vore time att göra det iår?
* Resa till Danmark och fiska på Fyn eller Bornholm..
* Köpa klass 7/8 spö, rulle och lina (vänta med till pluggat klart och sen vet var jag kan fiska i framtiden)
* Köpa ny grainlina 800 blytung sådär.. (samma som ovan)

Annars e det Bråviken som gäller ett tag till. Jag siktar på att dra minst en "fin" fisk där framöver nu i vår.
Gryt kommer igång i mars ungefär. Där ska ja nog också lyckas fånga nåt i vår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0