Gäddflugor

Jag brukar binda flugor själv, men på sista tiden har jag börjat köpa en del. Gäddflugor kommer absolut köpas i fortsättningen. De är jättestora materialslukare. Fick min första gäddbuske från flugor.se idag, "husets special" är 19 cm!! och har ett halvt flashabouknippe i vingen.. å det e bara halva flugan.. Undrar hur jag ska kasta den här skapelsen.. bara 26 kr kostade den, hur kan de gå vinst med det priset egentligen.. har beställt lite olika sorter

image75
Husets special, den är 19 cm tjock som en Rapala. 

image76
"Zonker" 

image77
 Den här ska jag ha kul med =)image79

Fluga? Julgran? dammvippa? Den ska vara jäkligt bra i alla fall.

image80

Det här är en tarponfluga, säljs den som i alla fall, men jag tror gäddan vill ha den ändå. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0