Ikväll avresa mot toppen av världen

Ikväll sticker jag och jag hoppas på en behaglig resa utan problem och hinder. Egentligen tycker jag inte om att resa, jag är lite för orolig att nåt ska gå fel.. men det beror nog mycket på orutinen.

I morgon så här dags är jag på väg ut i vildmarken mot finnmarkens öringar och rödingar. Kunde inte låta bli att binda några flugor idag heller. Det blir tyvärr ingen bild me det var två små svarta sländor med foamvinge. Denna gången gjorde jag en "rulle" av foamen som en cylinder och band fast. Det blev ett kompakt, fint stående vitt "vingtorn" som lär hålla flugan flytande.  

Jag kommer inte kunna ge några rapporter under resan tyvärr men när jag kommer hem har jag säkert mycket att berätta och visa.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0