I natt gick tempen

under 13 grader i Bråviken. Det sjunker fortfarande stadigt men är än så länge "varmt" för öringarna men nu ska man med lite tur och skicklighet kunna komma i kontakt med fisken. Jag var ute med båten i Gryt några timmar i helgen och skulle fiska lite gädda. Det låg tyvärr nät precis överallt. Från de innersta gäddvikarna till de yttersta skären och jag kan inte förstå vad de fiskade efter.. Många andra var ute också med sina båtar.

Jag väntar ett tag till innan jag på allvar börjar fiska öring där nere. Kanske blir det flytringsfiske i helgen efter båge?


Kommentarer
Postat av: Herr D

Japp, jag gjorde ett tappert försök i helgen jag också, två följare blev resultatet, kul med lite kontakt i alla fall ;-)

2008-09-23 @ 09:58:33
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0