fisketur med Pelle Klippinge

Idag var det jag, Sasse, Sverre och Pelle som fiskade Bråviken. Vi hade väldigt trevligt men fick ingen fisk. Pelle tappade dock två stycken varav den sista såg fin ut. Pelle for sedan vidare till mässan där han ska hålla lite föreläsningar och bildvisningar. 
image91
Sverre kastar, Pelle står på udden.

image96
Sasse kastar.
image97
Elden brinner, Klippinge och Sverre har trevligt.

image98
Sasse steker kryddig korv

image92

Utan alkohol
image95
Här står grabbarna på rad, Pelle i mitten strax innan fisken hugger.

image94

image99
Pelle tog hem flugan i långa mycket långsamma dragningar.

image93
Denna var hetast för dagen.


Kommentarer
Postat av: Johan

Bilderna börjar se riktigt bra ut Calle. Kul!
Synd att ni inte fick något, Bosse hade tydligen riktigt bra fiske härom dagen.

I påskhelgen blir det fiske för mig!

//Johan

2008-03-13 @ 22:25:55
Postat av: Calle

Tackar Johan! Jag försökte jobba lite med fotot denna tur. Jakten går vidare..

2008-03-14 @ 09:26:31
Postat av: kom ihåg mig?

bilderna ser bra ut, dock så tycker jag inte du borde göra dem svartvita. :)

2008-03-14 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0